Offerteknop

Heemskerk Kantoormeubelen richt zich zowel op de zakelijke als de particuliere markt. Wij staan voor u klaar met professioneel advies. Dit is geheel vrijblijvend. Of het nu gaat om een enkele bureaustoel of een volledig ingerichte ruimte, wij helpen u graag. Onze missie is om u totaal te ontzorgen, ook als het gaat om turn-key oplossingen. Wij zijn in de mogelijkheid om volledige kantoren in te richten, van plafonds, schilderwerk tot vloeren en alles wat er bij hoort.

Wij hebben kantoormeubelen voor elk budget! Deze kunnen we over het algemeen snel leveren. Daarnaast hebben alle producten bij ons 2 tot 5 jaar garantie. Staat op de website niet precies wat u zoekt? Geen punt, neem contact met ons op.

Heemskerk Kantoormeubelen heeft een breed aanbod. Naast de producten op de website leveren we ook maatwerk. Bijvoorbeeld kasten of bureaus. Of kunt u op de site bijvoorbeeld geen stoel vinden in de juiste kleur? Wellicht hebben we een vergelijkbaar product die wel in de door u gewenste kleur verkrijgbaar is. Laat het ons weten, we denken graag met u mee.

In alles wat we doen hebben we een belangrijke visie, namelijk persoonlijke aandacht voor u als klant. Wij zetten graag een stapje extra en werken graag met u samen. We zijn van mening dat we op deze manier het best mogelijke resultaat bereiken. Door al deze punten staan wij voor een goede service zodat u ook kunt zeggen: Heemskerk Kantoormeubelen, betrouwbare service met een glimlach!