Offerteknop

Ons Kantoor laten inrichten door Heemskerk Kantoormeubelen, super tevreden! Door middel van zeer vakkundig en toch persoonlijk advies, hebben we op basis daarvan een hele duidelijke keuze kunnen maken. Zo hebben we verschillende bureaustoelen uit kunnen proberen om te kijken welke het beste bij ons paste. Dit hetzelfde met het verschillende type bureaus.

Er is ook gekeken welke ruimte dat we tot onze beschikking hadden en ook dit sprak ons erg aan omdat er mee word gedacht naar de mogelijkheden. Alles is keurig bezorgd en gemonteerd. Een fijne zaak met vakkundige mensen waar we zeker terugkomen!

Ik heb Twan leren kennen via de businessclub van NAC. Zijn passie en deskundigheid spraken mij enorm aan. Twan en zijn team hebben twee van onze nieuwste vestigingen ingericht: Plafonds, wanden, vloeren en meubilair. Niet alleen hebben zij oog voor het budget, maar ook de kwaliteit en service zijn van zeer hoog niveau. Twan belt je ook altijd persoonlijk om je te vragen of alles naar wens is. Niet alleen na afloop, maar ook gedurende het proces.

Hierdoor krijg je als klant het gevoel van betrokkenheid. Wij kunnen Heemskerk Kantoormeubelen dan ook iedereen aanraden!

Richard den Buitelaar, directeur Q Makelaars B.V.